Koh Chang 2

14 november 2010 - White Sand Beach, Koh Chang, Thailand, Thailand

Koh Chang

Eergisteren en gisteren hebben we echte relaxdagjes gehad, lekker een beetje op het strand gelegen, afgewisseld met af en toe een drankje in de bar.

Het is hier zo’n dertig graden, maar met een zeebriesje is het heerlijk vertoeven hier op White Sand beach. Vrijdagavond heeft het behoorlijk geregend, maar daar merkten we ’s ochtends al niets meer van…al het water was alweer verdampt.

Een kleine drie weken geleden was het behoorlijk slecht weer op Koh Chang, met storm en landverschuivingen. Je merkt hier verder weinig van, alleen op sommige plaatsen zie je nog de sporen van de landverschuivingen, al zijn ze druk bezig om alles weer te herstellen. Vlakbij heeft er zo’n verschuiving plaatsgevonden aangrenzend aan het strand en daar zijn we gisteren langsgelopen….behoorlijk heftig!

Gisteravond hadden we bij de kamer visite van een klein hondje, die ons overal naar toe volgde. Toen we echter naar beneden gingen en de weg over wilde steken, wilde de kleine meneer ook mee. Wij de chihuahua maar weer teruggebracht,….nog geen minuut later was meneer er weer. ( Ik ken nog zo’n ondeugende hond). Toen hebben we ‘m neergezet bij zijn eten en drinken en de deur afgesloten, we waren bang dat hij overreden zou worden.

Vanochtend bleek dat de hond bij de schoonmaakster van het guesthouse hoort en dat hij gewoon los mag lopen….oftewel ‘He knows the way, and when he crosses the street it’s his problem, he will come back’

Dus, als meneertje vanavond weer langskomt, zullen we m maar niet opsluiten…maar lekker laten rondhuppelen ; )

We hebben net ontbeten en gaan zo meteen met de scooter op pad.

1. mams:
    14 november 2010
    Hadden jullie toch nog een hondje in de buurt!
    Of krijgen jullie dan toch een beetje heimwee naar
    het kindje!
    Hij heeft et hartstikke naar z'n zin hoor!!!
    Kweet niet of hij nog wel terug wil