Food poisening ziek.

21 november 2010 - Kanchanaburi, Thailand

We zijn beide voor het eerst sinds al die keren hier. Eens flink ziek geworden en liggen nu de hele dag hier in het hotel in bed.

Gisteren nog even met Wendy`s ouders gebeld leuk om te horen dat het met Enzo goed gaat (op een incidentje met een tweewieler na dan). Toen begon de ellende s`nacht steken in de maag  bij mij, en

de rest vd bijbehorende symptomen.

Wendy is dus ook ziek en heeft dus het zelfde symptomen.

We zijn vooralsnog niet naar de apotheek geweest omreden dat het al wat beter met ons gaat en die

vaak een antibiotica voorschrijven en zolang het beter gaat we dit niet onnodig innemen.

De oorzaak is waarschijnlijk mayonaise want dat is het enige wat we samen gegeten hebben bij een

restaurant waar ze trouwens een voor hier zeldzame franse bulldog hebben.

Ik heb ook nog wat foto`s geupload daar heb ik nu tijd genoeg voor.

Groetjes,

Michiel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marlies:
    21 november 2010
    Je gaat daar toch ook geen mayonaise eten hollander.
    Allebei beterschap en snel gezond worden dat je weer kunnen genieten.groetjes Ma
  2. mams:
    22 november 2010
    Wat Marlies daar heeft geschreven is een waar woord!!
    Slimpies, wacht dan toch tot je weer frietjes en stoverij eet bij de bende Booijkes.
    IK hoop dat jullie vlug opknappen, het zou sneu zijn, als jullie de laatste dagen van jullie vakantie alleen maar ziek zijn .
    Tot snel
  3. Bennie:
    23 november 2010
    Beetje norrit erin en gaan.
    Heb je ook nog een bootje te water gelaten met fullmoon?
    De koning wel zag ik op het nieuws, moest alleen een onderdaan mee het water in om hem rechtop te houden. haha