Pattaya, Jom Tien

9 november 2010 - Pattaya, Thailand

Zaterdag zijn we vertrokken vanuit Bangkok naar Pattaya met de minibus (lekker opgepropt op de voorstoelen met zijn tweetjes voor ruim drie uur...)

We zitten nu al een paar dagen in Jom Tien, in hetzelfde guesthouse als twee jaar geleden. Robins Inn, voor sommigen misschien nog een bekende.                                                                                  In Jom Tien hebben de Oostblokkers (Russen) de overhand.....en wat zijn ze onbeschoft. Geregeld hebben we gewoon last van plaatsvervangende schaamte.

Na twee avonden in Walking Street te hebben doorgebracht....hebben we er weer even genoeg van. Het is nog niets veranderd, maar daar waren we ook niet vanuit gegaan. In de Gogo bars zijn we geweest, bij dokter fish en bij de dames van plezier in de kleine barretjes. (Welcome, welcome!!)

In Jom Tien hebben de Oostblokkers (lees; Russen) de overhand......en wat zijn ze onbeschoft. Af en toe heb je gewoon last van plaatsvervangende schaamte.

Vanmiddag zijn we met de boot vanuit Pattaya naar een eiland gevaren samen met André en Mirjam, Koh Larn. Daar zouden we met een glass boat het koraal kunnen gaan bewonderen, deze boot was echter nergens te bekennen (gezonken??) En ach, hoe vervelend toen moesten we onze uurtjes spenderen met luieren op het strand.                                                                                            Terug met de boot was het hoogtepunt van onze hele middag, door de hoge golven werden alle Oostblokse vrienden - die uiteraard als eerste op de boot moesten zijn, want stel voor dat ze je achterlaten- op het voordek drijf, maar dan ook echt drijfnat. Hebben we toch nog wel wat binnenpretjes over gehad.(wat zijn we toch slecht)

Morgen tickets regelen voor de bus naar Koh Chang, het gaat weer kriebelen.....we zitten hier al weer een paar dagen, dus tijd voor wat nieuws.

Tot snel!!

1. Marlies:
    11 november 2010
    Hoi hoi,

Dus toch een relaxte leuke verjaardag gehad Michiel!
    Nou hier hebben we een grote bierparty ter eren van je verjaardag gehouden met ontelbaar veel mensen.

Hier gaat alles prima!!!(ook met de bunnies)

liefs Ma